lélekterápia másként

Türkíz ölelése

Bemutatkozás

2017. január 11. - Türkiz Ölelése


krisztaretusalt.jpg 

Kedves Látogató!

Kormos Krisztina vagyok és 2005-óta gyógymasszőri pályafutásom során mindig fontos volt számomra a belső indíttatású gyógyítási készség. Kiemelt jelentőségű a fizikai szintű stresszoldáson túl a lelki harmónia megtalálása.

Személyes tapasztalataim és szakmai tanulmányaim, mint a hangtálterápia, coach-kineziológia és a Colorado-system ismereteim olyan segítséget jelentenek, amellyel te leépítheted mindazt, ami gátol és végre kezedbe veheted az irányítást az életed felett.

Magabiztos kijelentéseim indokolja, hogy a személyes életemben bekövetkezett folyamatos változások során megjelenő fizikai tünetek mögött mindig megtaláltam a lélek üzenetét. Ezek az üzenetek jelezték, hogy nem találtam meg a megfelelő összhangot az életem áramlásával. Sikerült leküzdenem és hasznomra fordítani a nehézségeket és plusz tudást meríthettem a folyamatból.

Rájöttem arra, hogy ha a tudatalattinkban elraktározott információinkkal magunk teremtettük meg a nehéznek tűnő élethelyzeteket, akkor ezeket ugyanúgy saját erővel átformálhatjuk. Ez a tapasztalás számomra nagy megkönnyebbülést jelentett. Megértettem, hogy minden értünk van, csak gyümölcsöztetnünk kell azt, ami már amúgy is a minénk.

A válságosnak tűnő élethelyzetekben (veszteség, meddőség, céltalanság, akaratgyengeség, tehetetlenség érzet, stb...) különösen nagy segítségedre tudok lenni a speciálisan összeállított terápiás, stresszoldó elemekkel, módszerekkel.

Bízom benne, hogy úgy alakul a Te életed is, ahogyan azt Te szeretnéd és a javadra válnak változásaid!

Szeretettel várom a jelentkezésed!

Kormos Krisztina

gyógymasszőr

Hangtál terapeuta

coach-kineziológus

Colorado System© Recoder

A bejegyzés trackback címe:

https://turkizolelese.blog.hu/api/trackback/id/tr6212117419
süti beállítások módosítása